Flitsbezorger Flink opende deze week twee nieuwe locaties en zegt de komende jaren verder uit te willen breiden, waaronder mogelijk naar enkele Getir-vestigingen. Verder in deze Twinkle Weekly: de enorme groei van Woho, einde verhaal voor Refurbished.nl, Twinkle gaat de grens over en On That Ass nu ook voor vrouwen. #TwinkleWeekly #ecommerce
Twinkle
Book and Periodical Publishing
Woerden, Utrecht 6,680 followers
Nieuws, achtergrond en ontwikkelingen over e-commerce
About us
Twinkle schrijft voor en over online shops, over retailers en merken die een omnichannel strategie uitrollen en over de digitalisering op de winkelvloer. Wil je via Linkedin op de hoogte blijven van alle e-commerce ontwikkelingen? Word dan lid van onze Twinklegroep (Twinkle Dutch E-commerce): https://www.linkedin.com/groups/70007/ Wil je als eerste de beste e-commerce interviews op je deurmat? 10 keer per jaar verschijnt het magazine Twinkle. https://twinklemagazine.nl/abonneren/ Alle e-commerce ontwikkelingen ontvangen in je inbox? Je kunt je gratis inschrijven voor onze dagelijkse nieuwsbrief. Je kunt je hier inschrijven: https://twinklemagazine.nl/nieuwsbrief/ Jaarlijks brengt Twinkle de Twinkle100 uit, hét e-commerce overzicht van Nederland. www.twinkle100.nl
- Website
-
https://twinklemagazine.nl/
External link for Twinkle
- Industry
- Book and Periodical Publishing
- Company size
- 2-10 employees
- Headquarters
- Woerden, Utrecht
- Type
- Privately Held
- Founded
- 2007
- Specialties
- ecommerce, mcommerce, customer journey, crossborder, fulfillment, payment service providers, performance, usability, loyalty, voorraadbeheer, levering, personalisatie, conversie, data, business to business, betalen, analytics, marktplaatsen, instore technology, and softwareplatforms
Locations
-
Primary
Beneluxlaan 2
Woerden, Utrecht 3446, NL
Employees at Twinkle
Updates
-
Het e-commercelandschap is veranderlijk. Dat is ieder jaar terug te zien in de Twinkle100. Ook in de meest recente editie staan weer nieuwe organisaties. In Twinkle lichten we opvallende nieuwkomers in de lijst uit en deze keer spreken we met Dennis Slettenhaar, mede-eigenaar van online warenhuisbedrijf Woho BV (Wohi.nl, Babyhuys.com en Hoppa!).
Dennis Slettenhaar (Woho): ‘De focus ligt nu op margeverbetering’
twinklemagazine.nl
-
Flink heeft deze week nieuwe locaties geopend in Amsterdam en in Utrecht. De flitsbezorger meldt actief op zoek te zijn naar meerdere nieuwe plekken, waaronder Zwolle. Ook wordt gesproken over een overname van locaties van het vertrekkende Getir.
Flink opent weer nieuwe locaties
twinklemagazine.nl
-
Het Oostenrijkse online warenhuis Digitec Galaxus laat de voor- en nadelen van een klantbeoordeling in trefwoorden samenvatten door kunstmatige intelligentie. Zo wil het warenhuis het doorzoeken van recensies minder tijdrovend maken voor hun klanten.
Digitec Galaxus zet AI in bij productrecensies
twinklemagazine.nl
-
Het Nederlandse kledingreparatieplatform Mended is een samenwerking aangegaan met het Duitse modelabel Armedangels. Dit is hun eerste stap om de dienst in heel Europa beschikbaar te maken.
Kledingreparatieplatform Mended breidt uit naar Duitsland
twinklemagazine.nl
-
Zeventien Europese consumentenorganisaties, waaronder de Consumentenbond, hebben een klacht ingediend bij hun nationale toezichthouders tegen het Chinese shoppingplatformTemu. Volgens de bonden houdt Temu cruciale informatie achter en gebruikt het platform dark patterns om consumenten te beïnvloeden.
Europese consumentenorganisaties dienen klacht in tegen Temu
twinklemagazine.nl
-
Afgelopen dinsdag is webwinkel Refurbished.nl door de rechtbank in Rotterdam failliet verklaard. De afgelopen maanden regende het al klachten van consumenten die hun bestellingen niet ontvingen. Opvallend genoeg is de website nog steeds online en is er niets op terug te vinden over het faillissement.
Refurbished.nl is failliet
twinklemagazine.nl
-
Online marktplaats eBay biedt een nieuwe functie op het platform aan waarmee consumenten hun kleding direct kunnen verkopen door het scannen van een zogenoemde slimme label. Volgens eBay een volgende stap in de bijdrage aan de circulaire mode-economie.
EBay introduceert slimme label op platform
twinklemagazine.nl
-
Nederlanders spenderen gemiddeld 92 euro per aankoop bij een kledingwinkel of webshop. Vrouwen kopen verreweg het vaakst en het meest kleding, mannen kopen minder en bij minder winkels en webshops. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Kledingwinkels, uitgevoerd door Multiscope.
Online kledingbestedingen stuk hoger dan in fysieke winkels
twinklemagazine.nl
-
Bepalen of een A/B-test een significant resultaat heeft opgeleverd, gebeurt door middel van een statistische toets. Dit zijn vaste formules waar calculators voor beschikbaar zijn. Toch roepen de resultaten vaak vragen op bij mensen met minder statistische kennis, zo schrijft Ton Wesseling in zijn nieuwste #conversietip.
Conversietip: omarm significantie
twinklemagazine.nl