7 mei 2021
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Bestellen we straks allemaal lokaal?
Nieuw is het idee zeker niet: fysieke voorraad van lokale winkels bundelen op een bestelplatform. En daarmee het gemak van online winkelen koppelen aan aanbod dichtbij. Handig voor consumenten, goed voor ondernemers, beter voor het milieu en misschien zelfs levensreddend voor het binnenstedelijke winkelklimaat. Toch?
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Coolblue verviervoudigde winst in 2020
[Nieuws] Coolblue zag zijn nettowinst in het boekjaar 2020 stijgen van 15,2 naar 61,1 miljoen euro. Dat blijkt uit het gepubliceerde jaarverslag.
twitter facebook linkedin
lees verder
De e-commerce beslissingen zijn aan de marketingmanager
[Advertorial] Opgejaagd door de coronacrisis zien veel retailorganisaties digitalisering als een 'moetje', signaleren Chris Jongeling en Wibo van der Heide van Zeo. Online geld verdienen wordt vaak operationeel ingevuld, met dagelijks gedoe over een webshop of website. De Zeo-directeuren bepleiten juist een strategisch perspectief én een sleutelrol voor de marketingmanager.
image
image
‘Edeka zet vol in op Picnic’
[Nieuws] De Duitse supermarkt Edeka wil bij zijn online activiteiten volledig inzetten op partner Picnic. Toch zinspeelt het bedrijf niet op een meerderheidsbelang in de online super.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
FonQ doorbreekt omzetgrens van 100 miljoen euro
[Nieuws] Woonwebwinkel fonQ zag de omzet in het afgelopen boekjaar stijgen naar 103 miljoen euro. Het is voor het eerst dat het bedrijf een omzet van boven de 100 miljoen euro behaalt.
twitter facebook linkedin
lees verder
The ultimate guide to owned, earned, paid & shared media
[Advertorial] Marcom professionals have never been given so many tools to work with, as well as to understand the effects of their work. Yet, their jobs have never been as challenging as today. Long-story-short: it is getting increasingly difficult for businesses to make their voices heard and stand out of the crowd.
image
image
Moederbedrijf Bever akkoord over herstructurering; Daniel Ropers commissaris
[Nieuws] AS. Adventure, het moederbedrijf van buitenwinkel Bever, heeft een overeenkomst gesloten met aandeelhouders en banken over een financiële herstructurering. Het bedrijf breidt daarnaast de RvC uit, onder andere met Daniel Ropers, de voormalig ceo van bol.com.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Groot genoeg voor de Twinkle100?
[Nieuws] Ook dit jaar publiceert Twinkle weer de Twinkle100, de ranking met de grootste online retailers van het land. Mis jij een bedrijf, laat het ons weten!
twitter facebook linkedin
lees verder
Elegantie, exclusiviteit en betrokkenheid in een wereld die continu verandert
[Advertorial] Het op het juiste moment leveren van tijdloze producten is een ware uitdaging. De luxe branche heeft de tijd genomen om de digitale wereld volledig te omarmen en is zich bewust dat de allure en exclusiviteit behouden moeten blijven. Ontdek hoe u de luxe branche in het digitale tijdperk kan brengen en waarom bestaande luxemerken hun bedrijfsmodellen zouden moeten heroverwegen.
image
image
Galeria Inno lanceert marktplaats en verandert naam
[Nieuws] Warenhuisketen Galeria Inno verandert zijn naam naar ‘Inno’ en lanceert tegelijkertijd een nieuwe marktplaats. De komende jaren worden de winkels omgebouwd.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Omzet wehkamp naar 766 miljoen
[Nieuws] De omzet van wehkamp nam het afgelopen boekjaar toe tot 766 miljoen. De retailomzet steeg met 19 procent.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Passie voor cactussen
[Interview] Logistieke processen binnen kwekersbedrijven zijn niet ingericht om online winkels goed van dienst te zijn, zag Hanneke Ubink, eigenaar House of Cactus. Daar wil ze verandering in brengen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Plein.nl verhuist naar nieuw dc en verdriedubbelt capaciteit
[Nieuws] Webshop Plein neemt begin juni een nieuwe dc in gebruik. Het pand is drie keer zo groot als het huidige dc in Moerdijk.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Het redesign van ... Coop
[Interview] E-commerce organisaties vertellen over hun nieuwe websitedesign. Wat is er veranderd, vergeleken met de oude site? Wat zijn de verwachtingen? Was het geplande budget toereikend? En welke lessen heeft het opgeleverd? Voor deze refresh sprak Twinkle met Jop van Sommeren, manager e-commerce bij Coop.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.