7 mei 2021
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
De Bijenkorf online live in Oostenrijk
[Nieuws] Warenhuis de Bijenkorf heeft zijn gewenste webshop in Oostenrijk gelanceerd. Het was al even bekend dat het bedrijf dat land op het oog had voor online uitbreiding.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
H&M lanceert na twee jaar officieel platform Itsapark
[Nieuws] H&M heeft een nieuwe platform gelanceerd. Het gaat om Itsapark, een plek waar consumenten terecht kunnen voor duurzamere kleding.
twitter facebook linkedin
lees verder
Elegantie, exclusiviteit en betrokkenheid in een wereld die continu verandert
[Advertorial] Het op het juiste moment leveren van tijdloze producten is een ware uitdaging. De luxe branche heeft de tijd genomen om de digitale wereld volledig te omarmen en is zich bewust dat de allure en exclusiviteit behouden moeten blijven. Ontdek hoe u de luxe branche in het digitale tijdperk kan brengen en waarom bestaande luxemerken hun bedrijfsmodellen zouden moeten heroverwegen.
image
image
Zalando breidt logistiek met de helft uit
[Nieuws] Zalando bouwt de komende paar jaar vijf nieuwe fulfilmentcenters. Het totaal komt daarmee op vijftien.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Groot genoeg voor de Twinkle100?
[Nieuws] Ook dit jaar publiceert Twinkle weer de Twinkle100, de ranking met de grootste online retailers van het land. Mis jij een bedrijf, laat het ons weten!
twitter facebook linkedin
lees verder
De e-commerce beslissingen zijn aan de marketingmanager
[Advertorial] Opgejaagd door de coronacrisis zien veel retailorganisaties digitalisering als een 'moetje', signaleren Chris Jongeling en Wibo van der Heide van Zeo. Online geld verdienen wordt vaak operationeel ingevuld, met dagelijks gedoe over een webshop of website. De Zeo-directeuren bepleiten juist een strategisch perspectief én een sleutelrol voor de marketingmanager.
image
image
Coolblue verviervoudigde winst in 2020
[Nieuws] Coolblue zag zijn nettowinst in het boekjaar 2020 stijgen van 15,2 naar 61,1 miljoen euro. Dat blijkt uit het gepubliceerde jaarverslag.
twitter facebook linkedin
lees verder
Betere ROI voor Schattige Babykleertjes door samenwerking met Traffic Today
[Advertorial] 8 jaar na de oprichting is de gerenommeerde webshop uitgegroeid tot een miljoenenbedrijf. Met één van 's lands snelst groeiende marketing agencies Traffic Today aan haar zijde, is Schattige Babykleertjes klaar om de Belgische markt te bestormen en klanten nog beter op hun wenken te bedienen.
image
image
Veepee lanceert concept voor gebutste verpakkingen
[Nieuws] Veepee, voormalig Vente Exclusive en Vente Privee, breidt zijn aanbod in Nederland uit met het concept ‘The Survivors’.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.